Verhuur
Lid worden?

LEIDING WORDEN? MELD JE AAN!

MELD JE AAN!

Ben je na het bekijken van deze website of de verhalen van je vrienden of vriendinnen ook zo enthousiast geworden over scouting? Of ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Bij ons ben je aan het goede adres als je tenminste houdt van actie, spanning, knutselen, koken, kamperen, vuur maken en samenwerken! Gebruik de scouting loopbaanberekenbaar om te kijken wat voor toekomst scouting voor jou in petto heeft!

Naam (verplicht)

Geboorte datum

E-mail (verplicht)

Speltak

Telefoon nr (verplicht)

INSCHRIJVEN

Natuurlijk kun je bij ons eerst een paar keer komen kijken bij de speltak van jouw leeftijd. Na 3 keer weet je zeker dat je zo’n geweldig avontuur niet wilt missen en krijg je een aanmeldingsformulier van je leiding. (je kunt dit formulier ook -hier-downloaden). Dit formulier vul je in en geef je af bij je leiding. De leiding zorgt voor de rest.

Als je lid bent geworden van Scouting Stein betekent dat nog veel meer. Scouting Stein meldt jou namelijk ook automatisch aan bij Scouting Nederland waardoor je meteen lid bent van één van de grootste verenigingen van ons land.

AFMELDEN

Soms is het i.v.m. bijvoorbeeld een bijbaantje of een andere hobby niet meer mogelijk om mee te doen met de activiteiten van Scouting Stein. Natuurlijk is het dan mogelijk om het lidmaatschap op te zeggen.
    Welke stappen onderneemt u bij het opzeggen van de lidmaatschap van uw zoon/dochter:

Stap 1: u neemt contact op met de leiding van de betreffende speltak.
    Stap 2: u vult het afmeldingsformulier in, dit kunt u hier downloaden.
    Stap 3: Dit formulier levert u in bij de eigen leiding of de ledenadministratie.

ADRES:

Scouting Stein